maandag 2 november 2015

Mijn doelen voor november


What I wore: sweater - Primark // hat - H&M // lipstick - MAC Pink Plaid & MAC Lipgloss Clear

November is één van mijn favoriete maanden. Het is de maand voor sinterklaas en kerst, maar net na halloween. Ik heb mijn tentamens achter de rug en de volgende komen pas in januari, dus ik kan me ook weer wat meer concentreren op andere dingen.. Het leven is gewoon altijd goed in deze maand. Daarom deel ik vandaag graag mijn doelen voor november!

National Novel Writing Month
Ik doe dit jaar weer mee en ga dus 50.000 woorden schrijven in 30 dagen. Crazy, right? In 2011 en 2012 deed ik ook al mee en werkte ik aan hetzelfde verhaal (en haalde ik het ook nog eens binnen de tijd) maar dit jaar ga ik schrijven aan een nieuw verhaal. Een soort van Bridget Jones meets Young/New Adult.. Ik hoop dat ik het weer haal dit jaar!

Miss Fancy Pants
Natuurlijk staat mijn blog héél hoog op mijn lijst. De site is net officieel twee dagen 'gelanceerd' en er is nog veel werk aan de winkel. Daarbij staan er leuke activiteiten op de planning zoals later deze week een tripje naar Maastricht. Super leuk natuurlijk! Ook staan er een aantal DIY-projecten in de wacht en duik ik vol in het decembersfeertje. Voor je het weet is het namelijk alweer de 'most wonderful time of the year'! 

Heel veel lezen
Lekker met een kleedje, kruidnoten en een grote beker thee op de bank. Muziekje aan en gaan! Ik zit momenteel weer in een leesfase en daar moet ik het nu natuurlijk van nemen. Er zijn weer heel leuke boeken uitgekomen, dus genoeg leesvoer voor mij! 

Haha, deze maand gaat dus alleen maar in het teken staan van lezen en schrijven. En natuurlijk een beetje fotograferen, want een blog zou niet zo interessant zijn zonder beeld natuurlijk! 

Wat zijn jouw doelen voor de een na laatste maand van 2015? 

1 opmerking:

  1. Doelen in de maand veel nieuwe taartjes bakken en elke dag deze blog lezen x cherry

    BeantwoordenVerwijderen